duminică, 27 septembrie 2015

Discutie serioasa cu Ambra (12 ani)...


   E minunat sa ai un interlocutor "mare"cu care sa intri in zone neatinse, fragede sau dimpotriva prea mult dezbatute si sa reusesti sa iesi din ele alt om, mai intelept, mai bogat, mai centrat, mai constient.
In ultimul timp am avut  parte de interlocutori "mici" la trup dar ïntr-adevar "mari" in simtire si gandire,ce  mi-au dat un impuls serios inainte in curgerea caii alese...aflata inca sub atmosfera cetoasa a indoielii...
In dialogul cu Ambra, o tanara adolescenta minunata,hotarata si totodata discreta,cu ochi de ciocolata neagra si privire jucausa ce ma mangaie lin la fiecare re-vedere, am gasit la un moment dat de cuviinta sa-i pun o intrebare...
Ambra -de ce crezi tu ca acest Mindful Soap ar fi bine sa ajunga si in mainile altor oameni, decat cercul nostru de prieteni?

    Si... foarte natural si firesc ea imi etaleaza o insiruire de 5 motive , izvorate din adancul sufletului ei, intr-o maniera cursiva, fara urme de sovaiala...
Uite Ana:
1-Sapunurile fine duc inevitabil la finete interioara.
2-Relaxarea potrivita e intr-un loc linistit,in liniste potrivita ,cu sapunul perfect si astfel gasesti drumul catre inima ta.
3-Motivul pentru care pielea asteapta ziua de maine.
4-Cadoul personal, pe care il meriti.
5-Sansa la o alta lume, posibil o lume paralela...

Am ramas fara cuvinte...

Fiinta mea creeaza Mindful Soap, toate simturile-mi sunt treze alaturi de el si totusi Ambra reuseste sa exprime "texturi" ale lui ,la care mintea mea inca n-a avut acces.
Multumesc ,multumesc, multumesc draga mea !
Si pentru ca esti o mare amatoare de dulce voi atasa aici un Mindful Soap cu miere in note discrete de trandafir si geranium, ce pozeaza mandru pe creatia  de scortisoara a Radei(geniala ta mamica).
                
                                    

Si inca o surpriza... trufe de ciocolata...

                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu